سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشک ها و آرزو ها
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
جمعه 86 اردیبهشت 7 ساعت 12:41 عصرپایان

با سلام خدمت همگی دوستان

راستش بنا به دلایلی دیگه اینجا نخواهم نوشت و وبلاگ جدیدی درست کردم.....

خوشحال میشم اونجا هم بتونیم برای هم دوستای خوبی باشیم....

همین جا از همتون بابت سر زدنها و کامنت دادن ها تون تشکر می کنم....

منتظر حضور سبزتون هستم...........

 

 نفس بریده


متن فوق توسط: ساقی نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
اشک ها و آرزو ها
ساقی
گفتمش دل میکاری؟پرسید چند؟؟؟ گفتمش دل مال توست تنها بخند!... خنده کرد و دل ز دستانم ربود.... تا به خود باز آمدم او رفته بود..... جای پایش روی دا جا مانده بود....ساقی تنها
فهرست موضوعی یادداشت ها
درد دل[16] .
لوگوی من
اشک ها و آرزو ها
لوگوی دوستان من












لینک دوستان من
امیر*خلوتگه دل*
ناهید*نمیشم دلگیر تقدیر*
سیما*هالی*
مریم*نازگل*
شیرین*راز دل رازقی*
*امیر*
امیرحسین*ارواح*
شیدا-خودم-
کوثر*شاید کمی بهتر*
امیر*کلبه تنهایی من*
ساقی*ناله ی سوزناک عشق*
رضا
صابر*سوال*
عروسک کوکی
*بچه های درخت دو شاخه*
انجمن شعر و داستان کازرون
امید*منو دل شکستم*
هادی خان*دریایی*
یاشار*سایت آموزشی و تفریحی*
مرتضی*دنیای خیالی من*
علی*awarebel*
محروم*سفر منزل دوست کار هر روز من است*
زینب*اتاق خالی*
ابراهیم*یاس سپید*
ولی*از دل برود هر آنکه از دیده برفت*
مسعود*عشق ماندگار*
سعید*دوستتون دارم*
بهزاد
علی*آرزوهای بزرگ*
مریم*خداوند مظهر عشقه*
نیما*درد و دلهای یک شهرستانی*
امیر*فانوس خیس*
نیما و حسین*نهنگ ها*
یلدا*لافکادیو*
ستایش*یه بوس کوچولو*
محسن*وحشیانه*
فرید*غروب عاشقان*
فرهاد*زندگی و..*
ساقی*دلتنگ عشق*
مهتاب*ستون نگاه*
آنیما
***غبار لبخند***
غزاله*غزلک*
*چشمک ستاره*
سعید*میکده حمام نیست سر زده وارد مشو*
بهار چابوک* آغوش سپید*
مارال*بیا هر شب کنار نور یک شمع به فکر پیچک همسایه باشیم*
محمد*سراب*
میثم.مهناز
نغمه*کویر خیال*
سینا*سلام*
مسافر*مسافر رویای زندگی*
آهنگ وبلاگ من
اشتراک در خبرنامه